Tuesday 28 April 2009

A NIGHT STAND WITH TOTALLY STRANGER

mun dah ndada kan di buat ani, temanung ja sorg di duduk di opis kerusi merah ani..bek jua nda dook di tangga temanung melamun sorg diri mengalahkan ikan tamanung.

buat2 tamanung atu , teimbash tia kembali kisah2 yang penah dibuat selama ani urang nda tau apa diri ani dah buat... kan dijadikan satu penyesalan dah terjadi, kan dijadikan satu pegalaman sudah pasti, kan dijadikan tatapan umum itu takut hilang harga diri, kan dijadikan satu rahsia sudah sebati dgn diri,kan di jadikan hobbi tatap nda mau buat lagi, kan dijadikan permainan sudah pasti nak lagi.

itulah kata2 yang boleh mendiscrip apa yang tlah dilakukan..awda pikir2kan lah sendiri apa yang telah di lakukan. di pendekkan cerita......

adat timur tak sama dgn adat barat, kesopanannya,ke tuturannya, kesantunannya, sudah sedia maklum namun terpengaruhnya dgn adat barat bisa mengalahkan adat timur itulah kekuatan orang kafir untuk menyelewengkan diri ketimuran. nak dijaga adat,dibahas dengan kolot. nak dipertahankan dibalas dgn kejahatan. nah sudah menyimpang lagi..apa nak disampaikan ialah
tak salah nak ikut adat barat namun biar adat timur jadi utama.

nak ikut kata hati,nafsu..nak ikut kata akal,rugi.. itulah bemain diminda seorang remaja dilanda simalakama. akhirnya terpaksa mengikut kata hati. setelah semua perancangan dibuat maka bejalan lah operasi yang sedang bermain diminda diikuti dengan kata nafsu..

dengan hanya satu malam sahaja semuanya menjadi nyata,turutan nafsu dibuat namun kekesalan dirasa. walaupun tidak seindah yang diharapkan namun pengalaman sudah pun tercapai,nafsu pun sudah berlepas, sakit pun terpaksa ditahan. namun enaknya hanya sementara.

setelah selesai sumpah mati tak mahu lagi. setelah sekian lama perasaan itu kembali lagi ingin kan sesuatu yang baru dan berpengalaman supaya bisa jadi kenangan dalam ingatan..tetapi kali ini, akal selalu menewaskan hati..namun begitu nafsu bisa memenangi akal.. terasa seperti berbagi..dan akhirnya sendiri yang menanggung dosa dan silap diri. tiada rasa diri ini kotor mahupun rasa nak bertaubat. 

malah mahu merancang sesuatu yang diluar dugaan.dengan doa agar tidak menjadi tetapi harapan mahu sukses. nantikan episode seterusnya....

satu malam bersama orang asing,
boleh memberi seribu satu pengalaman,
satu malam bersama orang dikasihi,
boleh memberi seribu satu cobaan.